Chì sò i punti di cunniscenza chì un designer di moda deve amparà?

I disinfettori di moda ponu esse divisi in mudelli, illustratori, etc. Ogni abilità hè una professione, cusì un veru stilista di moda hà bisognu à amparà assai cunniscenze, cum'è i seguenti:
1.[Illustrazione di moda]
U disegnu hè una capacità per sprime è cumunicà idee di designu, è spressione e vostre idee di cuncepimentu attraversu u disegnu.

nutizie 1

2. [Ricunniscenza di tissuti è re-ingenieria]
Sapete i tessili di diversi materiali, è sapete chì tipu di tessili per sceglie quandu cuncepisce u pruduttu finitu.
Reengineering di i tessuti
Per esempiu: cuttuni, poliester, nappine, arricciate, impilate, bumps, rughe, panni tinti ecc.

nutizie 2

3. [Tailoring tridimensionale] è [Tailoring Plane]
Tailoring tridimensionale hè un metudu di sailoring sfarente da u tailoring flat, è hè un metudu impurtante per cumplettà u stilu di vestiti.
Puntu cumuni: Sò tutti pruduciuti è sviluppati nantu à a basa di u corpu umanu, è sò a cristallizazione di l'experientia pratica à longu andà di e persone è l'esplorazione cuntinua.

4. [A cunniscenza di a teoria di u disignu di vestiti]
Amparate i principii basi di u disignu di vestiti, a teoria di u disignu, a teoria di u culore, a storia di u vestitu, a cultura di u vestitu è ​​altre cunniscenze.

5. [Serie Portfolio Personale]
U cartulare hè un librettu per u prucessu di cuncepimentu di un travagliu dopu avè maestru di e cumpetenze di pittura, tela, cucitura è tagliu chì avete amparatu prima, utilizendu queste cumpetenze in modu cumpletu, è cumminendu a vostra fonte d'ispirazione è elementi d'ispirazione.

U librettu mostrarà a fonte d'ispirazione, rendering, stili è risultati finali di sti travagli da u principiu.Hè un librettu chì riflette e vostre capacità persunale è u stilu persunale.


Tempu di Postu: 04-Jan-2022