Mamma crea un affari in linea per i vestiti di i zitelli aghjurnati

Jennifer Zuklie hè una mamma di travagliu chì si trova circundatu di carichi di vestiti di i zitelli. I casse di i zitelli chì vole passà o riutilizà.
"Saghju pruvatu à salvà è mette in tutti i litter boxes", disse Zuckerley."Sò veramente solu à pruvà à agite quella bacchetta è fà a prossima stagione o a prossima dimensione".
Ma quandu a dimensione è a stagione ùn funziona micca per i vestiti vechji, combina a so sperienza cummerciale è e so radiche per truvà soluzioni.
Hè quandu hà avutu l'idea di creà a Società Swoondle, una piattaforma in linea per i vestiti di i zitelli riciclati induve puderete scambià articuli per creditu per cumprà altri articuli.
"Ti iscriviti è uttene un saccu cù spedizione prepagata.Una volta ch'elli riempianu u so saccu, u danu à l'uffiziu postale.Ci vene à noi.Allora facemu tuttu u travagliu per voi ", hà dettu Zuklie. "L'avemu classificatu è u valoremu nantu à una, duie, trè, quattru o cinque, secondu u valore di quellu articulu.
Questi valori ponu esse aduprati per cumprà altre articuli è dimensioni per quale pudete esse in u mercatu. Una volta chì i vostri articuli sò spediti, sò pronti è pronti à vende à l'altri.
Cuminciò cum'è un hobby è hè diventatu un affari cumpletu in 2019. Ora scambianu è vendenu articuli usati in tutti i stati 50. Ci hè dui lati di a missione, disse - ùn solu aiuta à e famiglie à risparmià soldi, ma ancu. hà un grande cumpunente di sustenibilità.
I vestiti ùn finiscinu micca in a basura, invece, ancu i picculi articuli cum'è onesie sò impaccati in grandezza per a rivendita o donati à l'urganisazioni cumunitarii cù quale travaglianu, cumpresu Boston.
Zuklie dici chì u feedback hè statu utile, è hà intesu chì hà ancu cambiatu a quantità di compra di i so utilizatori.
"Questu hè u cambiamentu di cumportamentu chì vulete chì a ghjente uttene da ellu", disse Zuklie, nutendu chì hè una mentalità. "Compremu qualcosa di megliu qualità.Dopu ch'e aghju finitu, compremu qualcosa di valore per u mondu è per mè ".
Zuckery hà dettu chì li piacerebbe vede più persone unisce a so "società" per aiutà i genitori à salvà è salvà u pianeta per andà in manu.


Tempu di Post: 12-May-2022