A moda radicale di gravidenza di Rihanna cambia l'abbigliamento di maternità

Una squadra premiata di ghjurnalisti, disegnatori è videografi conta storie di marca attraversu a lente unica di Fast Company

In un certu puntu di a so gravidenza, assai donne anu da principià à pensà à cambià a so robba in vestiti di maternità. Onestamente, l'opzioni ùn sò micca troppu inspiratori, è e donne sò generalmente previste di rinunzià u so sensu di moda per cunsulazione. Micca Rihanna, in ogni modu, stunned the world with his fresh approcciu à a moda di maternità.
Dapoi chì hà annunziatu u so primu gravidenza in ghjennaghju 2022, hà evitatu i pantaloni stretchi è i gonnelli di tenda di vestiti tradiziunali di maternità. Invece, usa a moda per abbraccià, mostra è celebrà u so corpu cambiante. in vestiti da pancia nuda è couture attillate.
Da crop tops è jeans low-rise à delining un vestitu di cocktail Dior è trasfurmendu in un vestitu per celebrà a pancia, Rihanna hà rivoluzionatu a moda di maternità è cumu si deve vede u corpu incinta.
Da i corsetti à i sweatshirts baggy, a cintura di a donna hè sempre stata attentamente monitorata da a sucità, in particulare durante a gravidanza.
Spessu, i vestiti di maternità di e donne facenu u so megliu per ammuccià è allughjà u gravidenza. Oghje, i cunsiglii à e mamme à esse ponu fucalizza nantu à i trucchi per dissimulà a vostra gravidenza o cumu fà a maiò parte di una scelta piuttostu dull.
[Foto: Kevin Mazur / Getty Images per Fenty Beauty by Rihanna] A società vede a gravidanza cum'è un tempu criticu per e donne - u mumentu di transizione da l'attrazione sessuale femminile à a maternità. Creatività. Cù i so disinni scuri per allughjà u corpu in crescita piuttostu cà celebrà lu, a ropa di maternità spoglia e donne di e so eccentricità, stile è individualità, invece di cunfinanu à u rolu di a maternità. Rihanna, sfida sta identità femminile binaria.
L'arbitru murali di a storia, l'era vittoriana, hè culpèvule per questa ansietà conservadora chì circundava u statutu di u corpu di e donne. I valori morali vittoriani cunfinanu e donne à a famiglia è strutturavanu i so valori intornu à a so pietà, purità, ubbidienza è vita di famiglia. .
Questi standard morali cristiani significanu chì ancu a moda incinta sò eufemisticamente chjamati "per i ghjovani casalinghi" o "per i novi sposi". "peccatu" necessariu per avè i zitelli. Libri medichi ritenuti cusì inappropriati ùn anu mancu menzionatu u gravidenza direttamente, offre cunsiglii à e donne incinte, ma dinò aduprà una varietà di eufemismi.
Per parechje mamme, però, i tassi alarmanti di mortalità infantile è a probabilità di abortu significanu chì a gravidenza hè spessu più terrificante in i so primi stadi cà a celebrazione. Questa ansietà significa chì una volta chì a gravidenza diventa largamente cunnisciuta, e donne incinte ponu perde a libertà è l'agenza di u so corpu. .Una volta chì a gravidenza hè visualmente evidenti, pò significà chì a mamma pò perdiri u so travagliu, esse escluditu da l'attività suciali, è esse ristretta à a casa. Allora, ammuccià u vostru gravidenza significa stà indipindenti.
A denuncia radicale di Rihanna di a moda tradiziunale di gravidanza mette u so bump in u spotlight. I critichi chjamanu a so scelta indecente è "nuda", cù u so midriff spessu esposta cumplettamente o peeking under fringe or sheer fabric.
U mo corpu face cose incredibili avà è ùn sò micca vergogna di questu. Questa volta duveria esse felice. Perchè perchè avaristi ammuccià a vostra gravidenza?
Cum'è Beyoncé hà fattu durante u so gravidenza 2017, Rihanna s'hè posizionata cum'è a dea moderna di a fertilità chì u corpu deve esse rispettatu, micca oculatu.
Ma pudete esse sorpresu d'amparà chì u stilu di u bump-centric di Rihanna hè ancu populari trà Tudor è Georgiani.


Tempu di Post: 12-May-2022