Chì sò a materia prima di a robba?

A materia prima di a ropa hè u cuttuni, linu, sita, tela di lana è fibra chimica.

1. tela di cuttuni:
A tela di cuttuni hè soprattuttu utilizata per fà moda, vestiti casuale, biancheria intima è camicie.Ci sò parechji vantaghji nantu à elli, hè suave è transpirable.È hè cunvenutu per lavà è almacenamentu.Pudete gode in ogni locu di piacè.

2. Linu :
I prudutti fatti di tela di lino anu e caratteristiche di traspirante è rinfrescante, suave è còmode, lavabile, ligeru veloce, antisetticu è antibacterial.Generalmente usatu per fà vestiti casuale è vestiti di travagliu.

3. Seta :
A seta hè cunfortu di portà.A seta vera hè cumpostu di fibre di prutezione è hà una bona biocompatibilità cù u corpu umanu.In più di a so superficia liscia, u so coefficient di stimulazione di attritu à u corpu umanu hè u più bassu trà tutti i tipi di fibre, solu 7,4%.

4. Pannu di lana :
A tela di lana hè generalmente usata per fà vestiti formali è high-end, cum'è vestiti, vestiti è soprappi.I so vantaghji sò a resistenza anti-rughe è l'abrasione, a sensazione di a manu morbida, elegante è croccante, piena di elasticità, è una forte ritenzione di calore.U so svantaghju principalu hè chì hè difficiule di lavà, è ùn hè micca adattatu per fà a robba d'estiu.

5. Blending :
I tessuti mischiati sò divisi in tessuti mischiati di lana è viscosa, tessuti trapuntati di pecore è di cuniglio, tessuti TR, tessuti NC d'alta densità, tessuti mousse impermeabili 3M, tessuti TENCEL, seta soffice, tessuti TNC, tessuti compositi, etc. bona elasticità è resistenza à l'abrasione in cundizioni secche è umide, hà dimensioni stabile, bassu shrinkage, è hà e caratteristiche di esse altu è drittu, micca faciule da arrugà, faciule da lavà, è sicca rapidamente.


Tempu di Postu: 04-Jan-2022